Welcome to IKAZETRISYA'S Official Blog . Feel free to browse and read my posts . Cheer Up !

mase kecik²

halo..lame xbkak blog ni..asek update bnde lain jewk..huhu..ehem²..cite nak start ni..hehe..mak aq la ni cite kat aq..mase kecik dulu,aku ni,,ya allah,,nakal nak mampos..mengalahkan anak jantan! hahaha nak wat camne kan?da semule jadi..cakap jela bende ape pun,,sume aq da pna wat mase kecik dulu..penah la satu ari ni kan..bapak aq baru blikan basikal baru kot..so aq pown blaja2 la bwk...tah camne,,bape lame pas tu..aq konon2 prasan la da tere..aq g cabut roda kecik yg kat blakang tu. konon² da expet stg..mule² g maen kat jalan biase je..biase la..depan umah kan..pastu..kaki ni cam gatal je nak kayuh basikal tu sampai atas bukit,,aq pon pegi la..xjauh pun dari rumah..heheh..mase tu bapak aq xde..dye tido dlm umah..heheh..waaaa..atas bukit tu bes..berangin jekkk..hehehe aq kire da ready lah ni nak turu,,aq pon kayuh pelan²...peh..laju gile..sampai kat bawah..tbabommmmM!!!tau nape?pale aq dgn bsikal² skali masuk longkang! siot jekk..nasib baik longkang tu kering! kalau ta,,hmmm..tak pasal² aq mandi longkang..hehehh..nsib baik la ade pakcik² kat lua tu angkat aq..hahah..sengal jekk...pastu g ospital,,dctor kate tgn aq retakk ;(( smpai skrg pun,kalo angkat bnd yg berat sgt,espcly beg skola,,still trase saket.. ;((

No comments: