Welcome to IKAZETRISYA'S Official Blog . Feel free to browse and read my posts . Cheer Up !

i'm here!!

omg,,firstly,,hyeeeee utk semue yg tga mmbace blog niyhh..lame sgt da xupdate..mcm2 nak cite nihh..!mula gan plkn dulu.. 04.01.2010 buat pertama kalinye aq sampai kat kem yg bernama "KEM PAYA INDAH"..kat mane tu??haha dkt jerr,,Dengkil!errr,,but,,jauh utk aq!huhu..em. okay. first time mase sampai sane,,aduhhhhhh...tuhan jek la yg tau cmne dlm ati aq time tu!dala jauh dlm utan..line plak xbape nak clear..rase mcm kmbali ke zaman dolu..huhu..mule2 sampai je,,kene isi borang pndftaran..hehe aq pun isi lahh,,,[tp x 100% btl la..ade klentong sket²!] hehehe..ala..bnd normal lah tue...afta that,,kene anta borang tu n amik num katil n dorm..pehhh..punye la aq berharap xnak dorm yg jauh kebelakang..skali...dorm 1 dyorang set kat aq! btul² kedepan! huhu..tp ok la,,dkat plus aq da dpt sorang membe dr dorm tu..budak 1 bas gan aq..name dia Ain..die sorang je yg dari kelantan babe!huhu k.k...aq pun msuk la dlm dorm tu dgn si Ain ni..masuk2 je..pehhhh!!!keciknye almari!!sucinye cadar!!huhuhu..tp aq wat muke rileks aa kan,,hihi,,mase aq masuk tu..da ade bdak dr sbah n swak da..dlm 5-6 org lah jugak..tp tyme tu x kenal2 lg..pas dah dpt ktil,,aq pun uunpack la brg² aq..tetibe rase lapar plak kan..so aq pun nak g lah ni..tetibe tyme aq kua dorm uh,,ade lah sorang minah niiii..first time aq tgk die "cute"! tu je yg trkluar dr mlut aq! huhu,,tp xtaw la die dga kew tak..hehe..then dye say "hiiii!"..aq layan mcm biase la..pastu die kalte,name dye Ell..aq pown ckap lah..name aq Ika..rupe rupenye,,die pon dorm 1 gakkkk!!owh ok lah,,aq tmankan la die masuk,,afta da sattle sume,n kteorg pun da knal²,,aq pun ajak aa die g mkn..sesampai kat kantin,,aduhhhh!!!! pinggan??besi! cawan??? besi! sudu n garfu??xdekkk!!! sketnye la pale aq ni tyme tu..huhu..pas da bratur sume..dgn slamber aq mintak kat mkcik kantin tu sudu..hehehe dpt babe! tak lame pastu..dtg plak 2 org minah ni name Bhita n Mira..pehhh...mmg kecoh gile dyorang ni! mmg best! start kenal dyorang la pale otak aq kat kem tuh,,mcm kene elektrik,,asek nak tgelakkk jekk..bygkan,,ckgu dorm pgl kteorg ni [aq,ell,bhita n mira] gangster dorm!! lg xleh bla,,ble stiap kali org lain yg buat slh,,kiteorg yg ckgu attack dulu! huh! xpe2.. die da besa! aq igt g name ckgu tu! ckgu suzie..n aq gan dyorang pgl dye "acik cleaner"![ade cerite di sebaliknye] hahaha aq xpaham btul gan ckgu tu! mane2 kalau die tga mlepak gan suku sakat die,n tyme tu nmpk kteorg,,die msti sbut "tye la diorang org ni sape gangster dlm dorm?"..tak patut btul!mase kat kem tu..bdk2 dlm dorm tu mmg sgt happening..da mcm fmly pun ade..india,cine,mlyu,sbh,swk,,semuanye rapat..!!rindu gle kat korang! :( tp nak cmne,,coz aq da dkcualikan dr kem tu..ats nshat dktor..sbb aq xleh wat aktiviti berat coz kaki aq da retak :( tp takpe,,1 dayyy aq smpai gak kat sane tgk dyorang! btw,,rndu gak kat Mainah n Ain,,kteorg pna tdo skatil,,sbbnye,,mlm tu ade bdak kene histeria..so,,hehehe..berpelukkan lah kteorg mlm tu,,ecehhh :P bkn kate dyorang je..semua yg aq kenal aq rndu! rase mcm nak g jmpe dyorg je! espcially bdk2 dorm 1,class cb6,,bdk2 charlie...sng cite,,mane yg aq kenal tu aq ngatlah name dyorang! seperti: mira,ell,bhita,fatin kd,fatin kusut,arieca,reen,diba,ash.thara,yong,sinki,ab,foo,shini,saadah,feka,ain,land,alice,yanie,fana,low,mirah,irfan,hariz,fitri,ala,chong,afiq,ema,amalina,michelle,mai,jayasheree,ashvin,,ramai lagi lahhh!! i'll always remember u all! antara gambar yg aq ade :)

No comments: