Welcome to IKAZETRISYA'S Official Blog . Feel free to browse and read my posts . Cheer Up !

Arhhhh . Dup Dup Dup.

minah umah aku ni pehal ?
dahla aku tak tau dari mane die datang.
nak kate die sewe umah ni pun tak .

takde umah sendiri ke hape minah niiii ?
memekakk pulak tuu depan aku ,
pintu tu kalau tak tutup kuat2 mmg tak bole ?

chiiilake .

celah peha kau tu kalau putihnakmampos, 
takpe weyhh nak pakai t-shirt dengan panties jeea,
ko gemok ke hape ke kalau kulit licin tape bhaiii .
masalahnye berPETA depan aku.

grrrr.

seminggu ni mmg busy gilaaaa
shoot. shoot. shoot.
tu je keje aku.
apenakbuat?
assignment punya pasal.
layan.

ok, tu bukan main poin pasal post ni.
tetibe terasa nak tulis.

pasal minah tu laaaa!
cilake -.-''

**layan lagu boboy - episod cinta


ok. actually aku nak crite pasal mnatang ni.


ahha .
title tu,
tu la yang aku rasa sepanjang seminggu - dua ni .
apesal ?
hmm . just sebab sorang "mamat" yang aku "ter"layan tengok muke dia .

hahaha!
stupid me.
apesal aku nak kene layan pulak ??
bukan aku yang nak derrr .

dipendekkan cerita,
aku pon tak pernah kenal mamat ni sape senanye ,
aku baru je tau yang die ni senanye
WUJUD kat unisel ni.

aku ade video assignment nak kene settle,
so, mamat ni kire salah sorang watak yang ade dalam tu.
and dalam cite tu konon-konon mamat ni balak aku lh kan.
tapi tu tade hal lagi der!

yang jadi hal bila MUKA mamat ni
macam arwah ex aku dowh!
sape tak sentappppp ?!!

boleh gilaaaa aku kalau lame2 tgk muka dia.
time lepak ramai2,
bila dia belum datang,
memang aku okee je babe.
masalahnye bila mamat ni sampai.
 kalau badan aku ni transparent,
dah bole nampak kot jantung aku tengah bgoyang2 ?
LOL

haihhh.
yang mamat ni pulak boleh act2 sweet plakkkk depan aku -.-''
cemane ?
haaaaiihhhh .
bila dia duk sblah aku, tadepe g bhaiii ,
sebab aku tak nampak muka dia.
tapi bila dia duk depan aku.
TAK GILAAAAA ???
gila weyhhhhhh ! !

silap2 boleh syok sorang2 aku nanti.
jangan.
perghhhh T__T
agak2 bila benda ni boleh hilanggg ?
cepatlaaaa -.-
dah nak sakit jantung aku ni .

perangai dahla lebih kurang je dgn arwah tu .
tipu la kalau aku kate die x wat aku rindu kat arwah tu ,
and YES he did.

but for sure ,
aku bukan la tangkap cintan dgn mamat tu.
just terlayan je tgk muke die .
tah die prasan ke tak aku tak tau, 
and aku taknak amik tau ,
yang aku tau , budak2 lain dalam group ni tau -_________-

tapi kalau pk balik , 
perluke aku gtau die ?
aku rase tak kowt,
japg elok2 aku leh membe gan die, 
trus mcm org kene kejutan elektrik ,
kejang je nanti .

tapi kalau die perasan,
sorry la Wan,
you're too close too him.
tu yang aku asek pandang kau.
jgn pk bukan2 :)


haiihhhh . 
macam2 laaa.
sabar Zet, sabar -____-
muke je same,
orang takkkkkk!!

*aku tau la gle


MyHotComments.com

No comments: