Welcome to IKAZETRISYA'S Official Blog . Feel free to browse and read my posts . Cheer Up !

LOSER ? hell YEAH.

Helooooo readers ! ;]
1st skali aku nak say thanks to those people
yang rajin merayap kat blog serabai aku ni ;]
lame dah aku tak bukak , 
terbeliak jap la aku tgk korang dok post2 chat . 
hahaha . 
thanks anyway , sorry xdpt nak reply semua .
but dont worry , semua tu aku baca ;]
ok cukup sampai kat sini aku greet korang ;)

----------

macam slalu ,
kalau korang perasan ,
post2 aku mesti sebab nak marah orang , tak puas hati , sakit hati , or bla bla bla kan ?
aku pun tak paham kenapa -.-
nak buat cemana , 
dalam banyak - banya sites , 
ni kot yang aku paling malas nak login . LOL
but aku tetap on jugak if ade pape nak update :)
macam sekarang ni .

ni mmg aku rase post aku yg palig aku bengang . 
apesal daa ?

readers, lain kali , if ade pinjam barang orang ,
jangan wat harta sendiri 
macam lahanat ni buat , okayy ?
even benda tu kecik mcm mana pun .
yes barang aku tu taklha mahal mane 
or canggih mane pun . 
just pendrive je . 
but kalau dah PINJAM barang orang tu ,
buat cara pinjm la kan?
BAGI BALIK .
----------

weyh sape tak bengang kalau dah pinjam barang orang ,
lepas tu xreti nak bagi balik ?
ape miskin sangat ke mak bapak kau ? or kau sendiri la .
sampai xreti nak beli sendiri ?

xkire la tu barang murah ke ape , 
yang penting kau tu pakai orang punye !
aku mintak elok - kau buat bodo .
nahhhh . ni bila aku dah mengamuk ,
maki - maki pe semua , 
tau kau malu ?

aku hantar kat facebook kau,
kau delete ?
tetibe nak tulis2 status ,
mmg kau tak sebut nama aku kat status tu ,
tapi aku taklah bodoh sgt mcm yg kau pk .
bingai .

snapshot facebook ake dgn lahanat ni.
korang boleh nilai sendiri kot?


(click pic utk tgk full size )







heh.
dah tu bila aku komen ,
kau buat bangang lak kan ?
nak kata aku annoying ?
eh mampos kau la !
dah la pakai barang aku ,
nak suruh AKU pulak DATANG amik kat KAU ?
SAPE KAU ?
adab mane kau belajar ?

ingat sikit , kau tu pegang barang orang ,
karang kalau kau mati tetibe ke ape ,
aku sampai mati memang tak maafkan kau ,
selagi aku tk dapat pendrive aku tu .
susah kau nanti .

aku kalau dah kate mcm tu , 
mmg mcm tu lah aku buat .
nak kate aku xde hati perut ?
eh , memang .
peduli ape aku dgn kau . 
even kau kene gadai nyawa kau untuk hantar benda tu ,
aku tak peduli . 
yang penting , 
dah pinjam , bagi balik .

faham?

----------

so moralnya ,
kalau dah pinjam barang orang ,
bagi la balik .
kalau dah kene sumpah seranah maki hamun mcm ni kan ,
SUSAH ;]



MyHotComments.com

No comments: